linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

igår och idag

Publicerad 2012-10-28 12:57:58 i

hej! igår gjorde jag inte mkt, hade lite planer på att åka in till göteborg men så blev det inte, istället åkte jag med mamma, joel o ella in till uddevalla o kollade på den nya filmen Tedd på bio, den var helt okej, rätt rolig ibland o lite gullig men det finns bättre filmer! sedan sov Ella över och nu har hon precis åkt hem.
egentligen skulle jag åkt till Towe (gbg) nu ibörjan av lovet men det blir inte så :( jag åker till henne någon vanlig helg istället! menmen, idag vet jag inte vad som händer..försöker få tag på Linn o se om jag kanske kan åka till henne eller nåt sedan, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela