linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

hej!

Publicerad 2012-10-29 10:55:55 i

idag passar jag hundarna, måste alltså vara hemma :p men kan inte säga att det gör så jätte mkt för jag har ingen lust att ta mig någonstans i dethär vädret ändå. så ja det får bli en inne dag :) vid 5 ska jag rida lektion och kanske vid 6 också men det är inte bestämt. så jag får va hemma o ladda batterierna så jag orkar rida ev. dubbellektion sedan!

igår bakade mamma och jag bullar, dom blev jätte fina o super goda!
imorgon ska jag prova Handboll, äntligen! det ska bli jätte kul och jag slänger upp ett inlägg om hur det gick och så när jag kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela