linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

dagens händelser

Publicerad 2012-10-30 23:55:32 i

tjao, sitter och kollar på house och ska snart gå och lägga mig, tränade handboll förut ju, det gick rätt bra. hängde med på allt och laget var schysst liksom, det ligger sjuukt mycket teknik bakom spelet/sporten, jag har inte sätt det när jag kollat matcher och så men nästan hela träningen idag tränade jag på att skjuta i mål bara, att få in den rätta taktiken osv och sedan även träna på att göra det med sats och tänka på att sikta, trestegen och styrka/kraft i själva skottet. jag tycker det var kul och jag kommer gå på ett par träningar och sedan avgöra om jag vill försöka satsa på det liksom, ja vi får se! :)
god
natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela