linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

2 lyckade ridpass!

Publicerad 2012-10-30 09:47:38 i

hej, igår red jag "dubbellektion" ,alltså 2 lektioner efter varandra, jag fick rida Mirage på båda lektionerna och det gick verkligen bra!
han var ganska mjuk redan från början och var väldigt framåtbjudande, jag behövde inte driva så jätte mkt och då kunde jag liksom lägga fokus på atakt,balans,form osv. båda lektionerna gick bra och jag är faktiskt nöjd med mig själv för en gång skull, det var ett tagsedan xD nejmen jag tycker att jag hade en bra ,mjuk hand och kontakt och jag red lugnt och med tydliga hjälper. jag fick mycket beröm under båda lektionerna så ja, nöjd helt enkelt! Mirage har aldrig gått så fint, inte med mig iallafall :) nu ska jag äta frukost och så, hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela