linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

varit på torp typ hela dagen!

Publicerad 2012-08-21 20:38:10 i Allmänt,

hej allihopa! imorse passade jag Auris en kort stund och sedan vid 12 åkte jag och Linn in till Torp. vi hade inte något speciellt vi behövde köpa egentligen men ville ändå dit o gå och kolla liksom. sedan tyckte jag att det var dags för lite nya kläder inför skolstarten osv så torp fick det bli!
vi var där strax innan 1 och hade kollat alla affärer redan när klockan var typ 2 haha men vi skulle ta bussen hem vid 5 så vi gick ett par timmar till :)
det var iallafall roligt och trevligt osv!
dethär köpte jag:
  1. en almenacka för 2012-2013 (liten att ha i väskan)
  2. en enkel o billig penna som ska ligga i min väska, vet aldrig när man behöver en :P
  3. ett par svarta skinny-jeans från Gina.
  4. ett par mörkblåa skinny-jeans från Gina.
  5. en ljus jeansskjorta från H&M.
är nöjd med mina köp och behövde verkligen nya jeans elelr ja byxor över huvudtaget så dom kommer verkligen komma till användning! riktigt fina är dom också :)
 
japp det var lite om min dag!
imorgon ska jag ner till skolan kl.10 och ha upprop osv. slutar väl vid 12 eller något.  efter skolan ska jag hem till Linn en snabbis o göra en saak xD efter det vet jag inte riktigt vad jag gör, långpromenad med hundarna eller något!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela