linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

varit med Felicia

Publicerad 2012-08-19 12:20:49 i Allmänt,

hej alla!
igår vid 8 kom felicia till mig osså kollade vi på film ( Lol och Amarican pie ) och så. hon sov över o gick hem för ett litet tagsedan.
 
just nu sitter jag iallfall i soffan och kollar på TV + har datorn i knäet o kollar bloggar m.m har inga speciella planer idag, skulle kanske åkt till torp men blev inte så. får ringa Linn snart o fråga om vi ska gå till stallet. vi har sagt att vi ska gå dit MKT denna sommarn men vi har inte varit där en enda gång på sommarlovet! när jag har kunnat har linn inte kunnat o tvärt om osv..:P men vi ska nog gå dit några dar i veckan nu framöver o se om det funkar med tid osv :)
 
skolan börjar om 2 dagar!! detta somamrlovet har gått för fort, inte gjort så många riktigt roliga saker utan mest varit hemma eller med kompisar osv. vädret har varit sämst dessutom så ja ingen jätte bra sommar helt enkelt :/
 
nej nu ska jag ta o fixa lite i mitt rum o sedan ringa linn, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela