linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

min veckoplanering, so far!

Publicerad 2012-08-20 10:22:37 i Allmänt,

Måndag (idag): gå lågngpromenad med hundarna + fixa nån mat, sedan kanske fika med pappa och sedan Orust RK, ikväll= ev. vara barnvakt.
Tisdag: sista dagen på sommarlovet, hoppas på fiint väder! ska försöka hitta nåt sätt att ta mig till torp på och o hitta någon som vill med, göra en korg med picknick-mat att ta med mig till skolstarten, rensa min garderob.
Onsdag: skolstart! går troligtvis dit med min bror Joel då båda mina föräldrar jobbar, vi ska ha upprop och fika + antagligen få reda på våra tider och få våra scheman. när jag kommit hem ringer jag Erika o Tim o säger när jag slutar på Fredag..
Torsdag: första riktigta skoldagen, kommer nog ha alla lektioner som dom ska vara och alla kommer nog även få berätta om sina sommarlov på eng. eller svenska. på eftermiddagen har jag inget planerat.
Fredag: skoldag, Erika kommer och hämtar mig och jag åker med dom hem över helgen.
Lördag: bor hos Tim o Erika, busar mkt med Thila xD och rider på Gibson antar jag. ska även hänga lite på Cortello.
Söndag: sista helgdagen, rider nog på förmiddagen och sedan åker jag hem.
 
nu börjar rutinerna, upp tidigt, gå o lägga sig tidigt, vara med kompisar på helger o efter skolan, sköta om djuren vid rätt tider så dom även får in rutinerna igen. jobba med läxorna osvosvosv.......
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela