linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

kollat klart filmen

Publicerad 2012-08-19 22:13:52 i Allmänt,

hej jag gör så himla roliga rubriker, får nog ta och öva lite mer på det men aja har iaf kollat klart filmen nu och den var bra!
ska snart gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon. ska rida på ORK vid 5, åker med en kompis mamma dit . på kvällen tror jag att jag ska vara barnvakt men vet faktiskt inte ännu.
men jag ställer klockan på typ 8 och så updaterar jag er om vad som händer under dagen då för nu = s.ä.n.g.e.n.<.3
pusshejgodnattvihörs osv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela