linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

kollar TV

Publicerad 2012-08-18 12:18:11 i Allmänt,

 
hej sitter o kollar på nåt norskt random program med massa grisar som äter mat... aja intressant va?? ;)
nej men just nu gör jag inte mycket, Tim o Erika + lilla Alice var här igår och hjälpte till med lite saker ute i vår lägenhet och åt även mat med oss o åkte hem rätt sent på kvällen, trevligt var det iaf! jag ska nog till dom nästa helg och rida osv, kul!
vaknade vid 10 idag o sedan dess har jag bara ätit frukost, kollat allt på datorn o lite sånt. om solen kommer fram snart så går jag nog ut en långpromenix med vovven o sedan kasnke jag ringer linn elr nåt o ser om hon vill med till stallet. får seeee...
asså skolan börjar på onsdag!! kan knappt fatta det själv, sommarn är snart slut :((( ska njuta rejält av domhär sista dagarna på lovet nu och sedan komma in i dagsrutinerna igen o skolarbetet. :P ska ändå bli rätt skönt att få ordning på dagarna igen nu, vända tillbaks på dygnet o gå upp tidigt varje dag o få långa dagar o få mycket saker gjorda! hänga med kompisar hem efter skolan o längta till fredag o helg varje skoldag :) ;P som vanligt alltså..
jag tycker iallafall det ska bli rätt skönt ,men det är klart att man kommer sakna sommarlovet o redan på onsdag ( första skoldagen) längta till nästa lov.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela