linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

jag saknar dig

Publicerad 2012-08-19 17:06:16 i Allmänt,

hej har precis kollat klart på filmen jag saknar dig. den var väl sådär, fick mig att tänka efter lite.. kan ju inte påstå att jag är på topphumör just nu men det tänket behövdes, saknar många männiksor och djur varje dag och önskar att vissa saker som hänt inte skulle ha gjort det. men det är ändå det liv jag lever och jag måste inse att det finns inget att göra åt det förflutna mer än att komma ihåg och ändå gå vidare. 
saknar att leva med en hel familj, saknar vänner som jag tappat kontakt med, saknar många av mina djur som gått bort.. saknad gör ont men jag kommer mkt hellre ihåg och sörger än glömmer bort någon/något .
 
nu ska jag försöka bli på bra humör igen och gå och käka en banan! hörs <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela