linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

godmorgon sunshines!

Publicerad 2012-08-20 10:08:20 i Allmänt,

hej på er, nu har jag vaknat! vaknade av mig själv vid 8 men somnade om o vaknade sedan  av mobilalarmet vid 9. men nu är jag iallafall uppe!
sitter i soffan och dricker varm oboy :)
idag ska jag ju rida på Orust RK men vet inte om jag kanske ska fika med pappa innan, har inte bestämt det ännu tror jag.. men jag tänkte fixa ett inlägg sedan om min vecka,  vad som händer dessa dagarna osv. nu när skolan börjar och allt.
japp men vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela