linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

godmorgon!

Publicerad 2012-08-21 10:08:21 i Allmänt,

hej vaknade 8 imorse men gick upp vid halv 9 o åt frukost. jag är själv hemma just nu, passar hundarna osv.. Linn kommer vid 11 och vid 12 åker vi nog till Torp om allt funkar med bussar osv.
snackade med Jesper, en kille från Vänersborg, igår på Facebook och han äger 15 gitarrer o har en egen musikstudio! man kan säga att vi lärde känna varandra igår haha för vi har aldrig snackat innan, men han är iallafall väldigt shysst och han skickade en låttext till mig som han har skrivit som jag ska fixa en melodi till och sånt. vi har små planer helt enkelt haha xD
 
waah imorgon börjar skolan igen.. ! hade inte dött av ett par veckor ledigt till faktiskt ;)
börjar 10 imorgon så hinner nog uppdatera innan jag går och framförallt så blir det ju såklart mer update idag! eller ja ikväll :)
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela