linnfernblad.blogg.se

<3 <3 <3

gissar du rätt så får du en länk ;)

Publicerad 2012-08-20 14:51:00 i Allmänt,

hej blev lite ändringar i veckoschemat nu så det som är under är det som gäller. tänkte ha en liten tävling. den som ser skillnaden o skriver vad det är vinner en länk till sin blogg. om man INTE HAR NÅGON BLOGG så får man önska en länk till sin kompis blogg eller någon man tycker är bra som är värd en länk helt enkelt ;)
är det flera som kommenterar så är det den som gör det först som vinner!
skriver även en liten text om vad jag tycker om bloggaren och bloggen, gissa nu!ska försöka hitta nåt
 
Måndag (idag): gå långpromenad med hundarna + fixa någon mat, är med Linn en stund och sedan Orust RK , ikväll ev. vara barnvakt.
tisdag: sista dagen på sommarlovet, hoppas på fiint väder!  ska ta bussen till Torp med Linn + göra en korg med picknick mat att ta med mig till skolstarten, rensa min garderob.
Onsdag: skolstart! går troligtvis dit med min bror Joel då båda mina föräldrar jobbar, vi ska ha upprop + fika och antagligen få reda på våra tider och få våra scheman. när jag kommit hem ringer jag Tim o Erika o säger när jag slutar på fredag.
torsdag: första riktiga skoldagen, kommer nog ha alla lektioner som dom ska vara och alla kommer nog få berätta om sina sommarlov på eng. eller svenska. på eftermiddagen ska jag nog fika med pappa.
fredag: skoldag, efter skolan kommer Erika och hämtar mig och jag åker med dom hem o bor där över helgen.
lördag: bor hos Tim o Erika, buser mkt med Thila xD och rider Gibson antar jag. ska även hänga lite på Cortello.
söndag:sista helgdagen,  rider nog på förmiddagen sedan åker jag hem.
 
en sak är borttagen, vilken? (ps.flyttad till en annan dag;) )
en sak är ditsatt istället för den borttagna, vilken?
en sak är ändrad men har samma 'ämne', vilken?
en sak är tillskriven just för den dagen men man kan också säga 'flyttad från en annan dag', vilken?
 
 
lite klurigt är det ändå, men allt står ju. det är bara att läsa båda och se skillnaderna ;)
lycka till och hoppas DU får en länkning!
hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Fernblad <3

jag är en 14 årig tjej som bor på Orust. gillar när ''att-göra-listan'' är full varje dag och älskar att vara ute o hänga med vänner! älskar alla slags djur och gillar att skriva, därför finns bloggen! hoppas ni har kommit hit för att stanna <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela